torsdag 2 oktober 2008

I have a dream about her

And she doesn't give a damn about me.
Jag är arg på min mor, för hon kräver orimliga saker av mig,
detta innebär att imorgon måste jag packa mina saker på morgonen och åka till Gävle och inte återvända förrän någongång på lördageftermiddagen.

Idag såg jag väldigt höstig ut, det är bra. För jag gillar hösten.
(Hade jag varit en tuff modebloggare hade jag lagt ut outfitbildeN här... tyvärr är jag alldeles för lat för att ladda över bilder från min kamerajävel, HAH).

Nu tänkte jag duscha. Jag hatar att inte ha ett badkar.
Är rätt hyfsat emo också och tänkte dra i mig sömntabletter sen så jag får SOVA.

Sova.

Jag har dåligt samvete för att mamma kommer bli asledsen när jag åker,
men vad ska jag göra? Hon ger mig ju inget val.


systrami

Inga kommentarer: