fredag 17 oktober 2008

A friend with weed is better

Jag är i Elins skola och är sådär mysigt påverkad. Jag gjorde bort mig på SO-lektionen genom att säga "Propositioner i riksdagen.. är inte det när man är stor och liten?" (jag syftade på perspektiv) och "Grupptryck... minoritet... därför röstar de ner varann, som samerna.. taskigt!". Min lärare fick skratta i alla fall och jag gillar det här tillståndet.
Borde kanske inte vara så öppen med det men vafan ingen läser min blogg och jag är inte beroende och jag kommer inte bli. Fast just nu är jag väldigt lycklig, jag lever för de här stunderna och Erik och vad kan bli bättre än att jag ska träffa honom idag?

(det finns inget bättre än att ligga bredvid honom när man är lite bortdomnad och lycklig)

Emma förresten, dig saknar jag!

Min dator är verkligen dålig när det gäller trådlösa anslutningar, jag har EN gång lyckats ansluta till ett nätverk utanför mitt hem och då var jag hemma hos Kathy och anslutningen bröts hela tiden. Så nu har jag Elins dator, den är otroligt härlig att skriva med speciellt eftersom jag inte är så närvarande. Jensen är en ganska mysig skola faktiskt, stor, ljus och modern. Fast jag gillar min skola bättre, den är mysigare på något sätt. Ni borde faktiskt hälsa på, våra lärare är fett trevliga och låter oss ha med folk på lektionerna. Dock är det bara jag och Sosso som haft det än... haha.
Idag slutade Ragnar i våran klass vilket jag tycker är jättetråkigt, men Corinne började vilket är bra då hon är jättetrevlig. Fast det hade varit kul om vi kunnat ha båda.
Jag skriver bara massa nu, Elin slutar inte förrän om en kvart så då får jag väl sluta. Har saknat henne stört mycket faktiskt, när man är van att ses varje dag i skolan och sen helt plötsligt inte kan det så blir det lite tomt... Så vi får väl uppdatera varann lite eftersom vi inte setts på ett tag. Dock pratar vi ju på msn typ varje kväll.

Jag skulle behöva en hemlig blogg eller något där jag kunde skriva om andra saker som jag inte vågar/kan skriva här då det skulle ge folk lite fel bild av mig. Jag skulle vilja skriva om problemen jag har med det här men fan... folk skulle tycka jag var attentionwhore no.1
Nu kom det massa folk, slutar nu. Sjukt vad mycket invandrare och fjortisar det var här?

2 kommentarer:

Kat sa...

Whee, hemma hos mig!
Och hallå eller? Jag läser din blogg! ;_;

Nea. sa...

Hem, hemma hos MIG.
Bra<3