söndag 19 oktober 2008

Pieces of a Scientist

Jag önskar-önskar-önskar du var här nu.
Kan man inte lösenordsskydda vissa inlägg? Jag vill inte att någon ska se det här.
Jag önskar vi var sönderskurna.
Önskar jag hade någon att prata med,
någon som är som jag. 
Någon jag kunde dränka i det här, men samtidigt någon som förstod, någon som sa "linnea det är inte bra alls men fortsätt om det hjälper dig".
Jag önskar mig en 18-åring utan Maestrokort och jag önskar mig tram. Tram så mycket att det gör ont. Orkar inte prata med någon av er om det då ni bara dömer, dömer mig. 
Orkar inte sova känns det som, känner för att bedöva mig eller något.

Ibland undrar jag om allt vore bättre om jag var nej jag kan inte ens skriva ner det men det får stå kvar ändå. Dum jävla 16-åring som i alla fall är duktig och slutat äta så jävla mycket. Drickyoghurt är min nya favorit.

Inga kommentarer: