måndag 27 oktober 2008

Då vet du att jag drömmer, jag drömmer dig hit

Och jag älskar dig ,jag älskar dig
Så högt så du hör.
Fan,
orden räcker inte till. 

Jag är lycklig! Jag är lycklig för första gången på två veckor, utan tram och utan tabletter och utan alkohol. Det känns som ett personligt framsteg. Jag har inte tagit sen... jag var hos Elin tror jag. Oroade mig för att bli resistent (haha har för mig att det hette så) så jag kan börja igen om några dagar. 
Ikväll har jag lånat min faders kamera så jag kan filma, jag tycker nästan bättre om filmer på mina kompisar än bilder. Kanske för att jag filmar så otroligt lite. Ska vilja filma mer men åh det fungerar inte på min kamera. Irriterande. Ska be Erik fixa... kanske? 
Ikväll ska jag fika med Antonia och Elin på Café 60. Det känns bra, som ett litet lyckorus i magen. Jag har saknat dem. 
Läskig bild... Foto: Fabian Sandström, aka Insipid2000, gulle

3 kommentarer:

Kat sa...

Jag är glad för att du mår bra. <3
Du ska må bra. Det förtjänar du.

Elin Sjögren sa...

Yeehy!! BRAVO, och brabra. Jag är ju ditt lyckopiller! <3<3

Nea. sa...

Jag älskar er!
<3<3<3<3