söndag 5 oktober 2008

Roligaste testet.. som jag ska göra INNAN jag somnar!

01 GANGSTER?
02 FJORTIS?
03 EMO?
04 MAMMAS LILLA FLICKA

?

01.
- Har du någon gång gjort något olagligt? - Jarå
- Har du skolkat? - HAHAHAHAHAHAHA skitfråga :(
- Blivit utslängd från klassrummet? - hm... ja
- Uppkäftig mot lärare/föräldrar? - LÄTT, våga vara rebell :D
- Snattat? - "Ska vi ta en cider eller?". Men alltså, nej. Faktiskt inte.
- Rökt? - KANZCHEEEE
- Snusat? - Nej. Och en kille jag träffade i helgen sa att jag minsann hade missat något.. happ
- Graffat? - Jag kan inte D:
- Inbrott? - nej
- Keps? - HAHAHA som att jag skulle ha keps.. en såndär k00l där det står typ "Benkes Gödsel" på
- Köpt sprit? - ja, fast om jag är riktigt hardcore så snor jag, deru
- Köpt ut cigg? - hallihallå jag är 16
- Testat vattenpipa en eller flera gånger? - ja
- Varit i stan en hel natt? - Hmmmm... i uppsala?
- Krossat en ruta på en allmän plats? - Nej, så oskillad är jag inte.
- Gjort något dumt som du verkligen ångrat? - Ja fifan
- Har ett gangstergäng? - lätt
- ÄR DU EN GANGSTER? - Alltså fan... kollar man de här frågorna har jag ju 10/17????? GaNgZtAh_gRL_120

02.
- Har vart på fest? -
DIN MAMMA FESTAR MED MIG, ja
- Tjuvrökt? - :O KANSKE
- Druckit sprit? - Ja
- Däckat? - Jesus ja :(
- Hånglat med fler en 5 pers på en kväll? - Hmm... ja faktiskt. zLaMpAn
- Har massor egobilder på datorn? - Inte så värst många.
- Har blivit kallad fjortis? - Neh
- Tycker att alla med svart hår är emo? - hahahahahahahahhaahahahahah
- Använder ord som, '' lix, palla, dah, ofta, och, asså, ''? - Jag säger palla. Ett halvt poäng på den mannen
- Smygit ut? - Behöver inte
- Träffat folk mitt i natten i stan? - Vad är mitt i natten? skitfråga
- Bråkat med föräldrarna pga. att de upptäckt dig? - Varför skulle jag behöva smyga ut? D:
- Tagit sprit hemifrån? - hihihihiihihhihihiihihihhi aa
- Posar alltid på bild? - Nej :(
- Knullat på fyllan? - ;))))))))))))))))))))))
- Druckit så mycket att du spytt? - Ja
- Gjort bort dig på fyllan? - Ja :(
- Fest är bäst? - Jarå
- Har ett fjortisgäng? - ja? vem har INTE?
- ÄR DU FJORTIS? Jag fick 11,5/19 JAG ÄR GANGSTER

03.
- Klär dig ofta i helsvart? -
Ja
- Lyssnar på emo/screamo? - Lite då och då
- Har gillat/gillar tokio hotel? - Gillat. DEN NI
- Är medlem på emocore? - Ja, STÅLT
- Svart hår? - Si bella
- Sminkar dig med 3 kg kajal? - Ofta kajal
- Skär/skärt dig? - :)
- Har tänkt på självmord? - :)
- Har emokompisar? - EMOTEAM ja fifan
- Har massa hello kitty prylar? - Nej
- Ofta deppig? - :)
- Har någon annan färg i håret ? - Ja
- Använder/använt nitbälte? - lol ja
- Använder gärna ä,j,w,h i vanliga ord? - Hahaha så dåligt formulerat :( nej
- Använder converseskor? - Min mammas, heh
- Använder ofta smala jeans? - Nej, fuck jeans
- Använder band t-shirts? - Jag sover i dem
- Älskar musiken? - lett
- Har/vill ha piercing i ansiktet? - pain
- Blivit kallad emo? - ja :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
- Använder svart nagellack ofta? - Nej fifan
- Har ett emogäng? - hallå, en liknande fråga nyss ju? EMOTEAM :D
ÄR DU EN EMO? - Heter det inte ETT emo? Eller wtf? 17/21 HAHAHHAHA OVÄNTAT

04.
- Kommer alltid hem i bestämd tid? -
Jag har inte tider. Jag är en cool katt.
- Säger alltid sanningen till mina föräldrar? - Nej.
- Har aldrig gjort något olagligt? - ;)))))
- Gör alltid läxorna? - Nej.
- Gör alltid som läraren säger? - Nej
- Har aldrig skolkat? - Jo jag har skolkat.
- Snackar ofta med dina föräldrar om problem? - Nej
- Röker aldrig? - Jo
- Aldrig druckit alkohol? - det har jag
- Har MVG i minst 3 ämnen? - NEJ LOL :D
- Går och lägger dig i tid? - Nej
- Smiter aldrig ut? - Jag behöver inte
- Bråkar aldrig med dina föräldrar? - 24/7
- Föredrar att vara hemma på helgerna? - Nej nolifer
- Har en hobby? - Nä
- Har inte sovit borta mer än 2 nätter i rad? - hahah ja
- Pluggar alltid till prov? - Nej
- Kommer alltid i tid till lektionerna? - Nej
- Stänger av mobilen i skolan eller lämnar den hemma? - herregud... nej
- Perfektionist? -
- Cyklar med hjälm? - HAHAH NEJ
Rädd för dagens ungdomar? -
bara för mina kompisar :(
- Bråkar aldrig med kompisar? - JA

- ÄR DU MAMMAS LILLA FLICKA?
Orkar inte ens räkna poängen.. nä.

Inga kommentarer: