torsdag 9 oktober 2008

Jag har ledsnat på att vänta

Jag vill ha jul nu,
jag skulle gärna stå utanför mediagymnasiet och röka i snöstorm om det var så att det var första december imorgon.
Jag gillar verkligen december (på flera sätt.. någon som förstod?) och mörkret.
Känner mig RACKARNS peppad så att säga.
Men med tanke på att september gick fort och att det känns som jag slängts in i oktober så är det december innan jag hunnit ta ett djupt andetag och säga kieslowski.

Så nu tänker jag ladda ner julskivan med massa finfina artister som jag fann på Piratebay i februari (men det kändes inte rätt att ladda ner den... så jag har väntat och väntat).
Och jag tänker posta bilder på SNÖ.
Jag har minsann hört att det ska bli en sibirienvinter i år? Men jag kanske hade fel.
Snälla vi får väl önska ):

NEHEJ DET GICK INTE ATT POSTA BILDER.
FITTHUVUD

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oh no... it's christmas? :D Den är bäst. Lyssnade på den hela julen.

Nea. sa...

yes,
den är mysig och gör mig KLAD HEST (y)

Kat sa...

Jag älskar julen och min julskiva. ._.
Och jag kan knappt vänta jag med.. december, Au.. <3