söndag 19 oktober 2008

Every boy wants a body to die for

And every girl who's thin is his rival. 

Skinny is sexy,
sweet anorexia. 
Skinny is sexy,
big isn't beautiful.

Imorgon får jag pengar, pepp! Och kan få tag på tram, ser ut att bli en bra dag. Och jag ska köpa cigg också.
Och jag ska sova hos Sofia, som jag saknar. Hon är fin.
Erik om du börjar svara i mobilen så skulle det nog bli bättre... Eller ännu hellre om du inte stängde av den. Ofta man stänger av mobilen liksom. 
Upptäckte nyss att jag har dreads eller något? Extremt stor tova i håret, vad gör man? Klipper?
Känner ett starkt hat mot en viss person. Hon är inte bara tråkig, hon tar livet ifrån mig.

Min dator är fin i alla fall, jag och älskling fixade OS09 så nu har jag lite Mac över min dator. Fejkat men wtf, ingen behöver ana något. Känns sjukt stilrent och bra i alla fall. Ser framemot lovet, saknar Valerie. 

Inga kommentarer: