torsdag 16 oktober 2008

Hela underbara unika jag

Jag har hamnat i ett tillstånd av att acceptera sig själv. Att lära sig tycka att man är helt okej. Fine, jag har inte världens bästa musiksmak (jag lyssnar bara på nintendosoundtrack...), jag är inte smalast i världen, jag är inte snyggast, jag är inte roligast eller kreativast. Men skitsamma, jag är liksom okej ändå. Jag har söta kompisar och en litenlitenliten (bara 1,86) pojkvän som är väldigt älskad.

Jag och Sosso försökte idag att undvika att diska våra cigg. Tyvärr failade vi och efter några bloss så var filtret lika väldiskat som det brukar vara när vi delar cigg, hur GÖR folk som lyckas med att inte diska? Lär mig (oss) det hemliga knepet...
En snäll tjej gav oss muffins, vi gillare. Dock trodde hon att jag var en annan person som varit på Kill Hannah... alltså ärligt, så dålig musiksmak har inte ens jag. Och VARFÖR förväxlar folk mig med någon annan hela tiden? Jag måste ju ha tusentals dubbelgångare runt om i världen. Tråkigt att jag aldrig träffat någon av dem själv.
Förresten så suger ni min kuk på att kommentera, hallå vad är problemet? Okej att jag är ganska tråkig, men SÅ tråkig kan jag inte vara, till och med en viss K*n*z*a (jag har problem med att skriva hela namnet då jag antar att hon googlar på sig själv haha) som är astråkig får två miljoner kommentarer på inlägg då hon lägger upp en bild på sin hund, vad är grejen?

Imorgon ska jag till Elins skola och leka runt. Jensen... västra va? Eller norra? Tjejen med kollen.
Sedan ska jag ta mig till Märsta och spela tv-spel och leta OoT eftersom emulatorer inte fungerar så värst bra på min dator. Resten av helgen lär jag tillbringa där och på söndag åker jag till min älskade Sofia och sover där, pussel jag har saknat henne.

Har fått höra två gånger den här veckan att jag påminner om F. Obra.
Nu ska jag försöka få igång Final Fantasy XII. Det firar vi med en väldigt bra låt som ni borde lyssna på bara för att göra mig glad. Den är 4.13 minuter, ni överlever.




Idag läste jag att morfin ger samma "rus" (kan man säga så?) som morfin... Jag anser att tramadol och morfin ger mig samma i alla fall, betyder detta att jag nog skulle uppskatta heroin?
Trevligt att den jag äter heter retard. Vem kom på namnet?

Inga kommentarer: