tisdag 30 september 2008

Come with me friday, don't say maybe

Töntig tjej som gillar låten. Töntig är dessutom ett bra ord som stämmer bra in på mig.
Alla borde läsa Ploggen för JAG (the one and only.. den fantastiska, otroliga, perfekta osv) är nämnd två gånger.
www.ploggen.tk var adressen och jag vet att man kan länka sådär coolt men just nu så orkar jag faktiskt inte det.

Saker jag är småstolt över:
- Jag har läst alla böckerna i serien "Killar, Kompisar och...". Den senaste lånade jag idag. Bara för att uppehålla traditionen alltså (och de är faktiskt lite roliga)
- Jag är en jävel på att agera normalt när jag är kissnödig, inget gnäll. Det blir inte bättre för det.
- ... jag har läst alla Britta och Silver-böckerna? Det är väl lite coolt i sig?
- Ibland på nätterna när jag känner mig uttråkad så youtubelyssnar jag på ABBA och sjunger med, det trodde ni aldrig va (det stolta i den här är att jag kan texterna, utantill)
- Jag kan hela macarenadansen utantill! Och vet att Los Del Rio gjorde den!

Så säger folk att man ska vara glad över småsaker i livet.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Det är klart du ska vara glad över småsaker! Du är omnämnd på Ploggen, som du själv sa. Bara det gör ju att man befinner sig i eufori i en vecka framöver.

Nea. sa...

Precis!
*läsa plogg*