lördag 13 september 2008

Lizzzzzzzzzta

för jag har tråkigt i väntan på PARTYT. :*

Röker du ? Ja
Snusar du ? Nej, fifan
Skolkar du ? Inte nu längre... ehehehee i'm a good girl
Gör du frukosten själv ? Ja, så bortskämd är jag inte.
Har du suttit i rätten ? Ne, otufft
Har du slagit ner någon ? Men gud vad tråkigt, nej på alla frågor
Har du pussat någon av samma kön ? SÅNT ÄCKELPÄCKEL
Har du varit på strippklubb ? :(
Vad gör du när du blöder näsblod ? Skriker, stoppar bomullsrondeller i näsan. Alternativt tamponger... :D
När grät du senast ? Minns fan inte
Vem kan du prata om allt med ? Jadu... min dator.
Har du solglasögon ? Nej
Skriv en mening på engelska ? I'm the master of the deku tree (LÅL)
Vem pussade du senast ? Erik
vem kramade du senast ? Samma!!!1111
Vad är din högsta önskan just nu ? Puss ;*
Vad heter den hårspray du använder ? Proffs lila
Vem gillar du ? Vilka för fan.. många sötnosar. Typ min klass. Typ min manfriend
Vilken färg har du på tröjan du har på dig ? Vit
Har du string på dig just nu ? nej mina jeans är för obekväma för det.
Känner du någon som heter Niklas ? Ja, han är ekebyhovs babe
Har du bärbar dator ? Ja, min älskade!
Är du blyg ? Ja, som fan.. och jag sörjer det.
Vad tänker du på just nu ? Mitt hår... haha

VAD FÖREDRAR DU PÅ DET MOTSATTA KÖNET SNYGGA FOLKX?

mage,ben eller armar ? Vettefaan, ben är ju trevligt.
bruna,blå eller gröna ögon ? Spelar typ ingen roll.. hah
långt eller kort hår ? Vadå, om vi med lång menar typ hårdrockarlångt (haha fräscht ord) och med kort menar snagg så MELLAN. Emofrisyrer in mah heart
lång eller kort ? LÅNG, palla låtsaslånga..
charmig eller rolig ? Rolig.
röker eller snusar ? Rökare *-*
vad kollar du först in på det motsatta könet ? Kläder, ansiktet, kroppen...?
hur stor betydelse har kläderna ? Stor
gillar du någon just nu från det motsatta könet ? Ja :*
gillar någon annan dig just nu ? Hahaha ja

HAR DU
blivit kysst ? Usch och fy :O:O:O:O
stått på scen ? Mja när jag var liten
varit med om en bilolycka ? Nej
klättrat på berg ? Uggleberget...? Hah


ANTINGEN ELLER
kallt eller varmt ? Varmt. Men inte för varmt...
blått eller rött ? Blå
regn eller snö ? Snö, regn förstör mitt hår.
ull eller bomull ? Bomull
rosor eller tusensköna ? Rooossooorrrrr
vår eller höst ? Vår.
historia eller vetenskap ? Historia
matte eller engelska ? Usch jag hatar båda


ÖVRIGT
svär du för mycket ? Ja, det ord jag säger mest är fitta.
vilken låt lyssnar du på just nu ? Sheiks Theme - Ocarina Of Time
hur ser ditt skrivbord ut(till datorn)? En bild på en söt pojk som jag känner och sen välstädat.
hur är vädret just nu ? Gråblått.
vart skulle du vilja åka ? Götebooooorg
vill du ha barn ? Barn... :(
isf vad skulle dom heta ? Alexander är sött.


SENASTE SOM DU
träffade ? Erik
pratade i telefon med ? Valerie
sov tillsammans med ? Erik

Inga kommentarer: