tisdag 9 september 2008

when I look at you I see stars

Jag är paranoid och lyssnar på youtube och funderar på att ta upp last.fm igen. Och jag ska ladda ner fina saker.
Mår inte så bra nuförtiden,
det brukar jag visserligen sällan göra.
För exakt en månad sen vid den här tiden så var jag lyckligare än jag någonsin varit.
Mer förvirrad var jag också...
Det har dock löst sig nu.

Det finns så mycket jag vill skriva,
men så lite ord för att kunna formulera. Det känns som det är förändringar på väg mot mig.
Jag är rädd för människor just nu, så om jag beter mig konstigt så finns det förklaringar. Jag bor ihop med mina samvetskval och en ickefungerande mobil.
Kanske borde jag skriva lite, kommentera om du läser så jag får veta vilka som kanske gör det. Eller nej, inte vilka. Jag bryr mig inte om ditt namn.

Jag blir kanske roligare snart.

Inga kommentarer: