torsdag 18 september 2008

Uttråkning!

Alla som slutade nian 08, gör denna!

Vilken skola gick du på: Ekebyhovskolan. Tog mig många år att sluta skriva ekebyhovsskolan förövrigt. Sug kuk
Vad hette din klass: 9A. Vi var fula.
Kommer du sakna din klass: Borde jag? De var ju fula :/
Kommer du sakna dina klassföreståndare: Verkligen inte, eller jo. YLVA *kasta hjärtan på*

Dig själv:
Vad hade du för slutbetygs-poäng: 200. Jaja.
Är du nöjd med dina betyg: Äh, jag kom ju in på MG? Heh
Antal sena ankomster i nian: Inga, och jag ljuger så bra.
Din roll i klassen: emofitta, fantasilösa foster.
Favoritlärare: ... Ylva? D:
Hatlärare: Resten. Pedro var pain in the ass. Och jag gillade inte Amelie. Fransk skåning, typ.

Din klass:
Vem i klassen var..
Roligast: Antonia...?
Smartast: Malin E tywwp. Resten var bara fejk. :D
Töntigast: He-he-he... Scouterna.
Snällast: Matilda, för fan.
Gladast: ? Nån ful jävel!
Mest deprimerad: Ehhhhm :D
Snyggast: ALLA VAR FULA SA JAG JU
Fulast: Ärligt, Niklas var inte het.
Bitchigast: Du och jag?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Du är söt du.

Nea. sa...

Haha nej :( Jag är tuff