onsdag 17 september 2008

Två timmar kvar utav vår tid

heizzzzan,
nu tänker jag skriva en liten fin lista på hur mycket jag hatar mig och hur dåligt jag mår så slipper vi nog ta upp det i andra inlägg. Får typ länka så slipper jag skriva om skiten. Börjar skriva 21.55
.

- Mitt ansikte. Det är tjockt och så fort jag har lugg så ser jag ännu tjockare ut. Betyder problem eftersom att jag tycker jag ser så konstig ut med luggen borta från ansiktet. Lite "Jag har nyss vaknat". Osexxxxigt.
Jag har extremt tjocka kinder, ser ut som en hamster. Och min hud är konstig, inte finnar, inte torr, inte fet. Bara konstig. Plus att jag har korta ögonfransar, äckligt tråkiga ögon och min mun är le grotesqe.
- Håret. Mitt hår är sönderslitet och jag har utväxt. Dessutom så är det felklippt så det är svårt att göra panda då överhåret är för kort. Lyckas dessutom aldrig med en snygg frisyr. BRA LINNEA
- Min kropp, jag är inte asfet. Bara liksom... fett >: Jag var smal förut, det finns kvar. Men täckt av ett lager av fett. Jag hatar det, jag känner mig äcklig.

Allt detta + att jag blir dålig på foton. Jag har minsann haft en underbar dag med skolfoto och allt.
(orkar inte vara arg längre,
jag är så arg att jag gråter,
det är så jävlajävlajävla jobbigt)

Inga kommentarer: