tisdag 23 september 2008

And if you love me, wont you let me know?

Jag vill dö.
Klockan är 13.55 och jag slutar 15.20
Jag är uttråkad.
Jag fattar absolut ingenting av 3D.
Alla i min klass har gjort konstverk inspirerade av GTA (öh ja, jag hörde några prata om det).
Jag har gjort gråa kuber, cylindrar och en KON utslängda på en svart yta.
Idag så har alla gjort studsande bollar i rum. En efter en säger HÖGT: Jag är klaaaa-aaa-aa-aaar nu.
Häll salt i mina sår bara.
Jag har gjort en violett (ja jag kan inte ens kalla den lila, färgen är rätt obestämbar) boll som ligger på ett ingenting.
Ingenting är i det här fallet ett genomskinligt rutnät.
Det tog mig cirkus två minuter.
Jag sitter och kollar på killen bredvid mig som håller på med något som låter som squash? Ser sjukt avancerat ut. Inget för mig.

Jag skulle fan vara tacksam bara jag fick min boll att studsa lite. :( Allas bollar hoppar och flyger runt i rummet och bollarna har olika former efter vilket steg de är i luften. Jävla überbarn.

Min lärare har beslagtagit min joltcola också och DÄÄÄÄÄR blev klockan 14.00 så nu slutade mitt kort fungera. Fuck this shit :(

Jaja idag ska jag se Sugarplum Fairy med Robin iaf. Bra grejer.

Inga kommentarer: