fredag 12 september 2008

But when I need you
You're almost here
And I know that's not enough
And when I'm with you
I'm close to tears
'cause your only almost here

Haha, töntig låt. Töntig jag. Men den är fin, den är linnea12år och jag är väldigt ledsen och gammal musik hjälper för det mesta. Dessutom så stämmer det nog ganska bra, fast jag är förvirrad. Vilka älskar jag egentligen? Jag tror att det är fyra personer som jag gör allt för.

(dessutom så finns det en liten flicka som jag vill slå lite på just nu, låt mig vara äckel ): det är inte roligt)

LALALALAALALA mina on-the-go-listor äger Sverige. Jag tror att jag ska göra en Sommaren2008-lista sen med mysiga och pinsamma låtar som gör mig lite glad. Sommaren 2008 var nog den bästa någonsin. Jag bara pratar. Barnens ö var roligt i alla fall, jag är lite stolt över mig för att jag inte gjorde idiotgrejer för jag dog lite på kvällen för det gjorde så ont. Dessutom så tycker jag om min klass, det är en helt ny känsla för mig. Ni är söta. En tjej i A bjöd mig på cigg, det gillar vi (y). Fest i F-huset på kvällen och imorgon är det inspark. Jag måste ha VIN.

Inga kommentarer: