torsdag 28 augusti 2008

LOL klockan är 7.00 och jag har sovmorgon och skulle kunna sova till typ halv tio (längre egentligen men jag ska snylta på nacka gymnasium och äta lunch med elvira) men jag är SÅ JÄVLA TÄPPT I NÄSAN ATT JAG TYP SOVIT TRE TIMMAR HELA NATTEN.

:(

Jag är asledsen, bufuckinghu, jag måste tvinga pappa köra mig till Nacka Forum eller nåt så jag kan köpa nässpray, hammarby sjöstad är fan handikappat på det sättet. Typ tre sushirestauranger, nittontusen caféer, ett tiniwiniseveneleven och typ... inget mer? Jo ett MINIcoop! Men inget jävla apotek, inget Ica/Lidl (mhm affären i mina drömmar) och inget systembolag (hahaha det sista gör inte mig så överdrivet mycket med tanke på att jag är liten flicka på 16 år men ah.. jag läste att grannarna klagar på det så jag kände att det skulle få klämmas in i detta ogillande inlägg).

Dessutom har vi ingen tandläkare.
Eller vårdcentral.
Så HAH om jag dör så är det Hammarby Sjöstads fel, de tog inte hand om sina boende på rätt sätt.
Party att jag ska på Popaganda ikväll och typ fest nånstans och jag kommer vara horigt trött för jag vaknade 05.30!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kukhuvud hejdå

Inga kommentarer: