onsdag 13 augusti 2008

Känslorna

Snart ska jag till Sofia. Vi ska enligt traditionen baka kladdkaka, bada badkar och fixa löshåret. Och diskutera våra kärleksliv. Precis som 2007. Jag läste nyss Antonias blogg då hon hade skrivit ett inlägg om 2007 och ja, det är nog det som gjort mig till den jag är rätt mycket. Eller okej, hela åttan då. 2006 och 2007.

Och för att vara positiv så kan man säga att tjugohundraåtta har varit det bästa året i mitt liv. Jag har haft roligt, minus de där tråkiga månaderna på vårterminen.

Dessutom finns det större chans för munherpes det här året, duktig tjej (y).
Jag tror jag är lite töntig som minns allting.
Fast jag har träffat två av världens finaste personer det hår året, tro mig, jag älskar det.


Linnea år 2006linnea år 2007 (HAHAHAHAHA LOOOOOL)linnea år 2008

jag har typ förändrats... sjukt mycket.

Inga kommentarer: