söndag 2 november 2008

Jag har egentligen inget att skriva. 
En av mina vänner är en fitta. Alltså... hon har en fitta och beter sig som en också. En fitta med svampinfektion, klamydia, aids och andra godsaker. Typ fittinflammation. JAAA buhu jag är lite arg för jag anses inte lika k00l som hennes andra k00la kompisar så jag får inte va meeeed å leka. Heh, jag är tuffare än er. Jag är smartare än er. Jag är FANTASTISK. 

Eller nja kanske inte men vafan jag har ganska rolig humor.
Tänk på det folk, ni är aldrig ensamma. 
Jag avslutar detta inlägg med några visdomsord från min älskade pojkvän. 

Där hoppar alla i takt med vinkelslipen! Men jag är som en guds pumpa :P
Jag vet nog att lådor är typ dåliga, för tänk att alla lådor är lite för små, så allt tar slut snabbt
mina chips :O Blonda skosnöre där!
Katten ligger kvar i bakgrunden och tittar lite sådär tjockt på mig :) Han har massor med skägg.
En annan sak, varför fiskar ingen med ubåtar? Lär inte det vara hur grymt som helst eller? :D 
Mna typ kommer där i sin ubåt, man liksom hoovrar in fishen.

Inga kommentarer: