söndag 2 november 2008

BORDE INTE LÄSAS UTAV FOLK SOM ANSER ATT JAG ÄR PATETSIK

Det sårar mig så förstår ni, jag ligger här och ser verkligen texten gå fram och tillbaka, mitt tangernbord är helt gropigt eller nej det kanske det inte är snart är jag hemma såklart varför det är mossa på mitt tangentbord, det har jag undrat jättelänge för alltså seriöst på kvällar som denna är mitt tangentbord som hämtat från arizona.
det är bara så svårt att få fram texterna när jag hela tiden blir avbruten. Det går runt röda små saker i mitt rum de kommer när´mare har händerna å ja lite som kirby

alltså kolla det är assmygga människor här i mitt rum ja, lizzzie strippar ju som en idiot men det gör inget sålänge killarna blir inte  blir sura alltså varför försöker vi ens 

det var en gång en lycklig man som gick på stgem med mig för han saknar mig så mycket han kommer avrätta laura.  Pingisbord. Jag lässte nånstans om pingus team fast de kanske gud har det kanske blir en saga, svårigheten är att

sensmoralen är alltså:  Ska du tvätta dina kompisars bilar så gör inte fel. alls.
ssii palla feesetennenee i mitt rum..
det ar en gång en paddlande hundenn  (gud vad fint det väver ihop // anna )

afaffffaaan vad saj anna ssom fammmm saknar erik men någon av era sidor håller på att skjuta
mi  e ´naasamensa,


erik älskling du är det bästa som hänt mig. det här kan fortsätta förevrigt.)
halå soossso i hörnet. fattar k

jaajjjjjjjjjjja fattar imte ska leva e
om vi surfade på wii och den häär sla onog sova nu!

2 kommentarer:

Kat sa...

HAHAHA. xD
Nea.. jag dör! Hahaha.
Laura? Wtf? HAHA.
<3

Nea. sa...

Alltså jag vet inte?! JAg kan inte ens minnas detta