söndag 2 november 2008

för jag älskar allt du gör

Snabbgenomgång av lovet.

- Måndag, fika med Antonia, Elin och Sebastian. Sen dansade jag och Elin hem till mig och träffade Erik som sov här. Vi såg på Anastacia och åt clementiner i min säng.
- Tisdag, jag var på fest hos Elin H och drack alldeles för mycket och blev extremt packad. Obra. Somnade på Elins toalettgolv... herregud.
- Onsdag, bakisdagen från helvetet. Jag och Jocke släpade glas i Elins hus i vad som kändes som ungefär 2392392932 år. I verklig tid ca 15 minuter. Åkte till Sollentuna för att hälsa på min älskling som fick tandställning och vi åkte sen in till stan och åt sushi. Träffade sen Sosso och Tim och drack öl innan de övergav mig och åkte till In Flames, sen sov Erik här :*
- Torsdag... det hände fan ingenting :D Eller så var jag för hög för att minnas.. ):
- Fredag, åkte till Erik (shit jag umgås bara med en person typ?!) och vi drack vodka och spelade Silent Hill. Typ.
- Lördag, drack vodka till frukost och handlade nudlar för typ 70:- Kom på att det var halloween så vi drog till Rickard och hängde med söta fjortonåringar tillsammans med Amatörteorist Patrik N.
- Preem har stängt!!!!
- VA?

- Ja? Nu måste vi köpa öl nånannanstans
- HAR DE GÅTT I KONKURS?

- Ja min pojkvän är smått alkoholiserad?
- Va e alkoholiserad? Jag är bara fjorton, jag fattar inte!

- Söndag, fikade med Valerie och spelade Kirby.

Mysmys. Men jag ska dra ner på mitt intag av alkohol och lite annat.
Nästa helg langar vi Uppsala.

Inga kommentarer: