torsdag 14 maj 2009

det trodde ni aldrig va.
Lista för jag inte har någonstans att lägga den.


SEX/KÄRLEK
1. Är du singel nu? Jaharu
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? Beror väl på vem man har förhållandet med.
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? Jadå.
4. När hade du sex senast? Ett tag sen. Singelflickan.
5. Har du kört oskyddat nån gång? Nejmen verkligen inte usch und fy
7. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? Ja.
8. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? Ja.
9. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? :)))
10. Haft sex på fyllan? Ja.
11. Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? Ja.
12. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? Ja.
13. Sparat något från ett gammalt förhållande? Det har jag säkert.
14. Somnat gråtande pga kärleken? Nej.
15. Varit på en blind date? Nä.
16. Varit otrogen? Japp.
17. Ångrade du dig? Nej.
18. Hur länge har du varit tillsammans med någon som längst? 10 månader... eller 11 kanske.
19. Har du någonsin varit kär? Jo.
20. Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? Ja. "Jag är kär i dig". Haaah


KOMPISAR
1. Har du nån bästa vän? Nej jag har flera.
2. Är du ofta med dina vänner? Ja, känns som jag bor med Nami och Evve.
3. Vad brukar ni hitta på? Vi skedar och säger att livet är värdelöst
4. Bästa minnet med nån vän? Finns i min hjärna. Om det nu var en vän.
5. Säg namnen på några riktigt bra vänner? Nej.
6. Kan du vara dig själv med dina kompisar? Ja, annars vore de inte mina vänner.
7. Har du hatat din bästa vän? Ja, jag hatar honom varje dag.
8. Litar du på din bästa vän? Jag litar på alla mina bästa vänner.
10. Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? Ja.
11. Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta? Haha, herregud ja, ja, ja.
12. Vart bor din bästa vän? Tyvärr inte hos mig, jag tycker om sällskap
13. Snackar du och dina vänner mycket skit om andra? Nejdå, aldrig!
14. Har du ljugit för någon kompis någongång? Ja
15. Har någon kompis ljugit för dig någongång? Det har hon.
16. Ljuger du för dina vänner ofta? Nej, jag kan inte ljuga. Det är obehagligt
17. Vilken kompis var du senast med? Naminuttan.
18. Har du många kompisar i din klass? Nej.
19. Vilka/Vem är du mest med i din klass på skolan? Sosso, Fabian, Philip, Gabbe.
20. Två stycken vänner som du känt sen du var liten? Nej.


SISTA SOM
1. Du fick en puss av? Nami.
2. Sov med dig i samma säng? Evve, eller Nami. Tror det var Nami.
3. Du delade ett riktigt skratt med? Evve.
4. Du gick på bio med? Valerie!
5. Du höll i handen? Nami.
6. Du gick på stan med? Nami och Evve (hej jag har typ två kompisar)
7. Delade en pizza med dig? Sosso.
8. Du ringde? Dennis.
9. Skickade ett sms till dig? Dennis.
10. Du kramade? Nami.
11. Gjorde dig lite besviken? <3
12 Gjorde dig mycket besviken? <3
13. Du skrev med på msn? Evve eller Kathy.
14. Du snackade skit om? Troligtvis någon tjock.
15. Du åkte bil med? Nami och Namis pappa
16. Gav dig en komplimang? Evve och Kathy.
17. Du kollade på film med? Mig själv, igår. Såg på 5 centimeters per second.
18. Du åt med på resturang? Minns inte. Antonia?
19. Betalade något åt dig? Mamma.
20. Grät inför dig? Jag vet inte, jag typ. Nami kanske


BOENDE
1. Bor dina föräldrar tillsammans? Jo
2. Om inte vem bor du mest hos? -
3. Har du eget rum? Ja
4. Egen dator? Ja, laptopen
5. Egen tv? Nej
6. DVD? Ja
7. Boxer? Ja
8. Internet? Aldrig.
9. Vilka färger går i ditt rum? Vitt, rött
10. Har du stror golvyta? Icke.
11. Får man plats att sova fler än en i din säng? ja tur det.
12. Är köket stort? nej.
13. Ismaskin? nej vafan.
14. Micro? ja.
15. Glass i frysen just nu? Nek
16. Fler än ett badrum? Nej
17. Badkar eller dusch? Dusch
18. Tvättstuga? Ja
19. Balkong? Ja
20. Bra grannar? Känner dem inte.

DIVERSE
1. Favoritfärg? Vitt (är ingen färg)
2. Mobiltelefon? w5801
3. Skola och program? MG/media
4. Oskuld? Dygnet runt :)))))))
5. Senaste filmen du såg? 5 centimeters per second
6. Senaste låten du lyssnade på? Princess Mononoke - Joe Hisashi
7. Vad står det i ditt äldsta sms som du har kvar i inkorgen? "Jag spyr snart på dig<3"
8. Hur många timmar har totalt pratas i din telefon? Vet inte. Bryr mig inte.
9. Hur många SMS har du totalt fått på din telefon? -
10. Hur många SMS har du totalt skickat ifrån din telefon? -
11. Vad åt du till middag igår? Pasta.
12. Har du duschat idag? Nej.
13. Vad var det senaste du sa till din mamma? "Nej"
14. Vad var det senaste din mamma sa till dig? "Lägg dig"
5. Har du skolkat någongång? tja... idag och igår minsann.
16. Är du en svartsjuk person? Hähähäh.<3
17. Går vänner före en partner? Försöker att de ska ligga på samma nivå. Det är ju olika saker liksom.
18. Kommer du bra överens med din familj? Aop.
19. Vad ska du äta till middag ikväll? Jaaru.
20. Har du några syskon? Jag har tre!

Inga kommentarer: