söndag 27 juli 2008

Go pop pop pop

Det är okristligt tidigt och Erik sover bredvid mig så jag har snällt lånat hans söta bärbara och jag är så jävla sjuk, min hals dödar mig och ah. Varmt är det också, jag vet inte om jag gillar den här värmevågen men jag kan inte påverka den så inte gnälla Linnea inte gnälla.
Sen mår jag ganska bra också,
för han är sötast i Sverige.

Dessutom är jag fett ohardcore för jag däckade på en sten igår, inte okej. Zinkensdamms tunnelbanestation är inte lika drägg men det är fan inte charmigt ändå.
Och jag har dåligt samvete men jajaja vi förtränger det, det är inte som ni tror då det handlar om en sak som hände för typ tre månader sen och eftersom jag är bög (nej, det är erik som är och han smittar mig) så ältar jag friskt vidare ändå.
Men vad ska man förvänta sig, jag är tjej liksom.

...

Kom på att jag badade igår, varför gjorde jag det? Kunde inte ens simma, bufuckinghu jag är sämst. Ring och roa mig, skiter i vem du är. Jag snackar med alla.

Inga kommentarer: